Instituto de Idiomas: Envíos recientes
Mostrando ítems 1-20 de 128
-
Social representations on remote teaching during covid-19 pandemic in teenage students in a non-bilingual public school in Barranquilla, Colombia
(Universidad del NorteMaestría en la Enseñanza del InglesDepartamento de lenguasBarranquilla, Colombia, 2022) -
Understanding listening assessment in a Colombian EFL context
(Universidad del NorteMaestría en la Enseñanza del InglesDepartamento de lenguasBarranquilla, Colombia, 2022) -
Enhancing reading comprehension for L2 learners of english :insights from a comparison of mobile applications based on current theoretical standpoints
(Universidad del NorteMaestría en la Enseñanza del InglesDepartamento de lenguasBarranquilla, Colombia, 2023) -
Language learning beliefs and intercultural communicative competence development through a virtual exchange project: a case study
(Universidad del NorteMaestría en la Enseñanza del InglesDepartamento de lenguasBarranquilla, Colombia, 2022) -
Metacognitive Strategies to Improve Reading Comprehension
(Universidad del NorteMaestría en la Enseñanza del InglesDepartamento de lenguasBarranquilla, Colombia, 2022) -
Analysis of the perceptions of efl teachers towards the transition to emergency remote teaching due to a pandemic: a case study in a private university in Cartagena, Colombia
(Universidad del NorteMaestría en la Enseñanza del InglesDepartamento de lenguasBarranquilla, Colombia, 2022) -
Exploring factors of english language program designs for aircraft maintenance technicians (AMTs) in Colombia: a case study
(Universidad del NorteMaestría en la Enseñanza del InglesDepartamento de lenguasBarranquilla, Colombia, 2022) -
Developing oral skills through collaborative tasks in a group of pre-service english teachers
(Universidad del NorteMaestría en la Enseñanza del InglesDepartamento de lenguasBarranquilla, Colombia, 2022) -
Relation between the teaching practices and the material used with the development of the communicative competence in higher education students
(Universidad del NorteMaestría en la Enseñanza del InglesDepartamento de lenguasBarranquilla, Colombia, 2022) -
The Implementation of An Adapted Model of Balanced and Critical Literacy in a Non-Bilingual Public School in Colombia
(Universidad del NorteMaestría en la Enseñanza del InglesDepartamento de lenguasBarranquilla, Colombia, 2022) -
The impact of a genre pedagogy implementation on students’ writing of opinion argumentative texts
(Universidad del NorteMaestría en la Enseñanza del InglesDepartamento de lenguasBarranquilla, Colombia, 2022) -
Teachers’ beliefs towards the teaching of EFL writing
(Universidad del NorteMaestría en la Enseñanza del InglesDepartamento de lenguasBarranquilla, Colombia, 2021) -
Motivation and content language integrated learning: action research
(Universidad del NorteMaestría en la Enseñanza del InglesDepartamento de lenguasBarranquilla, Colombia, 2021) -
Pre-university academic literacy: promoting 12th graders’ mastery of academic argumentative essays
(Universidad del NorteMaestría en la Enseñanza del InglesDepartamento de lenguasBarranquilla, Colombia, 2021) -
Teaching of reading in a bilingual setting : exploring the strategies spanish and english teachers use to teach reading
(Universidad del NorteMaestría en la Enseñanza del InglesDepartamento de lenguasBarranquilla, Colombia, 2021) -
Identifying language learning strategies to develop oral skills
(Universidad del NorteMaestría en la Enseñanza del InglesDepartamento de lenguasBarranquilla, Colombia, 2014) -
English teacher's beliefs and practices in relation to EFL communicative competence: a case study
(Universidad del NorteMaestría en la Enseñanza del InglesDepartamento de lenguasBarranquilla, Colombia, 2014) -
Foreign language culture teaching and learner's cultural identity
(Universidad del NorteMaestría en la Enseñanza del InglesDepartamento de lenguasBarranquilla, Colombia, 2012) -
Discovering my teaching features and their relation with my student's learning: An autoethnography
(Universidad del NorteMaestría en la Enseñanza del InglesDepartamento de lenguasBarranquilla, Colombia, 2014) -
The teacher’s reflection about the teaching and learning processes as strategy to enrich the own professional practice, as well as enhance students’ learning
(Universidad del NorteMaestría en la Enseñanza del InglesDepartamento de lenguasBarranquilla, Colombia, 2014)