Mostrar el registro sencillo del ítem

dc.contributor.advisorTrigos Carrillo, Lina
dc.contributor.authorHerrera Bustamante, Jorge Alessandro
dc.date.accessioned2025-01-30T21:17:53Z
dc.date.available2025-01-30T21:17:53Z
dc.date.issued2024
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10584/13107
dc.description.abstractThis section covers the problems surrounding the making of this study. It is divided into three main issues: (1) the inequality of education in Latin America and Colombia; (2) the absence of high-quality and relevant teacher professional development programs in the region; and (3) the prevalence of traditional reading-writing instruction approaches based on autonomous models of literacy in the region.
dc.formatapplication/pdfes_ES
dc.format.extent153 páginases_ES
dc.language.isoenges_ES
dc.publisherUniversidad del Nortees_ES
dc.titleAnalyzing transformations in the literacy education discourses of preschool and elementary teachers in the colombian Caribbeanen_US
dc.typeTrabajo de grado - Maestríaes_ES
dc.publisher.programMaestría en Lenguaje y Sociedades_ES
dc.publisher.departmentDepartamento de españoles_ES
dc.description.degreelevelMaestríaes_ES
dc.publisher.placeBarranquilla, Colombiaes_ES
dc.rights.creativecommonshttps://creativecommons.org/licenses/by/4.0/es_ES
dc.type.coarhttp://purl.org/coar/resource_type/c_bdcces_ES
dc.type.driverinfo:eu-repo/semantics/masterThesises_ES
dc.type.contentTextes_ES
dc.type.versioninfo:eu-repo/semantics/submittedVersiones_ES
oaire.versionhttp://purl.org/coar/version/c_ab4af688f83e57aaes_ES
dc.description.degreenameMagister en Lenguaje y Sociedades_ES
oaire.accessrightshttp://purl.org/coar/access_right/c_abf2es_ES
dcterms.audience.educationalcontextEstudianteses_ES
dc.subject.lembAlfabetización (Educación) -- Estudio y docencia
dc.subject.lembProfesores de educación básica
dcterms.audience.professionaldevelopmentMaestríaes_ES
dc.rights.accessrightsinfo:eu-repo/semantics/openAccesses_ES


Ficheros en el ítem

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro sencillo del ítem