In-service english teacher’s beliefs about culture and language methodology an exploratory research in Montería.
Autor
Danilza Lorduy; English teacher at
Universidad de Cordoba, Teaching Practice Coordinator.
Enith Lambraño; Lic. in English Teaching.
Gabriela Garces; Lic. in English Teaching.
Nelly Bejarano; Lic. in English Teaching.
Fecha
2011-07-16Colecciones a las que pertenece
- Revista Zona Próxima [328]
Ítems relacionados
Mostrando ítems relacionados por Título, autor o materia.
-
The impact of explicit instruction on English intonation improvement in second semester pre-service teachers of a Spanish and English undergraduate program
Díaz Martínez, Deidier Luis (Universidad del NorteMaestría en la Enseñanza del InglésInstituto de Idiomas, 2019) -
Exploring the communicative competence in reading and writing of lower intermediate students through the implementation of the suggested English curriculum at a rural school on the Caribbean Colombian context
Salgado Baquero, Eduard Daniel; Tovío Flórez, María José (Universidad del NorteMaestría en la Enseñanza del InglésInstituto de Idiomas, 2018) -
Social affective factors in online learning environments to learn English
Austin Pérez, Etel Samira (Universidad del NorteMaestría en la Enseñanza del InglésInstituto de Idiomas, 2018)