Instituto de Idiomas
Envíos recientes
-
The impact of a genre pedagogy implementation on students’ writing of opinion argumentative texts
(Universidad del NorteMaestría en la Enseñanza del InglesDepartamento de lenguasBarranquilla, Colombia, 2022) -
Teachers’ beliefs towards the teaching of EFL writing
(Universidad del NorteMaestría en la Enseñanza del InglesDepartamento de lenguasBarranquilla, Colombia, 2021) -
Motivation and content language integrated learning: action research
(Universidad del NorteMaestría en la Enseñanza del InglesDepartamento de lenguasBarranquilla, Colombia, 2021) -
Pre-university academic literacy: promoting 12th graders’ mastery of academic argumentative essays
(Universidad del NorteMaestría en la Enseñanza del InglesDepartamento de lenguasBarranquilla, Colombia, 2021) -
Teaching of reading in a bilingual setting : exploring the strategies spanish and english teachers use to teach reading
(Universidad del NorteMaestría en la Enseñanza del InglesDepartamento de lenguasBarranquilla, Colombia, 2021) -
Identifying language learning strategies to develop oral skills
(Universidad del NorteMaestría en la Enseñanza del InglesDepartamento de lenguasBarranquilla, Colombia, 2014) -
English teacher's beliefs and practices in relation to EFL communicative competence: a case study
(Universidad del NorteMaestría en la Enseñanza del InglesDepartamento de lenguasBarranquilla, Colombia, 2014) -
Foreign language culture teaching and learner's cultural identity
(Universidad del NorteMaestría en la Enseñanza del InglesDepartamento de lenguasBarranquilla, Colombia, 2012) -
Discovering my teaching features and their relation with my student's learning: An autoethnography
(Universidad del NorteMaestría en la Enseñanza del InglesDepartamento de lenguasBarranquilla, Colombia, 2014) -
The teacher’s reflection about the teaching and learning processes as strategy to enrich the own professional practice, as well as enhance students’ learning
(Universidad del NorteMaestría en la Enseñanza del InglesDepartamento de lenguasBarranquilla, Colombia, 2014) -
Proposal to improve writing skills using a wiki at CECAR Language Center
(Universidad del NorteMaestría en la Enseñanza del InglesDepartamento de lenguasBarranquilla, Colombia, 2013) -
The Importance Of Schema In Reading Comprehension
(Universidad del NorteMaestría en la Enseñanza del InglesDepartamento de lenguasBarranquilla, Colombia, 2020) -
The effects of memory strategies on young learners’ vocabulary acquisition
(Universidad del NorteMaestría en la Enseñanza del InglesDepartamento de lenguasBarranquilla, Colombia, 2021) -
The Influence of Teachers' Beliefs on their CLIL Practice
(Universidad del NorteMaestría en la Enseñanza del InglesDepartamento de lenguasBarranquilla, Colombia, 2021) -
Exploring how teachers support students’ comprehension of mathematical word problems in a CLIL context
(Universidad del NorteMaestría en la Enseñanza del InglésDepartamento de LenguasBarranquilla, Colombia, 2021) -
The relation between the implementation of learning objects and the listening skills in students of BA in Spanish and English
(Universidad del NorteMaestría en la Enseñanza del InglesDepartamento de lenguasBarranquilla, Colombia, 2014) -
The Construction of Intersubjectivity in Undergraduate EFL Class Activities
(Universidad del NorteMaestría en la Enseñanza del InglesDepartamento de lenguasBarranquilla, Colombia, 2014) -
Teacher Effectiveness in the EFL Classroom and its Relationships with Students Learning: a Case Study
(Universidad del NorteMaestría en la Enseñanza del InglesDepartamento de lenguasBarranquilla, Colombia, 2014) -
Promoting citizenship competences and english language learning through task-based instruction
(Universidad del NorteMaestría en la Enseñanza del InglesDepartamento de lenguasBarranquilla, Colombia, 2014) -
Characteristics of whatsapp interactions of undergraduate students
(Universidad del NorteMaestría en la Enseñanza del InglesDepartamento de lenguasBarranquilla, Colombia, 2016)