Listar Instituto de Idiomas por título
Mostrando ítems 31-50 de 133
-
The effect of explicit vs implicit grammar instruction on the acquisition of the structures "be going to" and present progressive to express intentions of plans and arrangements among efl learners with spanish as L1
(Universidad del NorteMaestría en la Enseñanza del InglesDepartamento de lenguasBarranquilla, Colombia, 2024) -
Effect of the use of global simulation on an English for health sciences course
(Universidad del NorteMaestría en la Enseñanza del InglésInstituto de Idiomas, 2018) -
Effects of project-based learning on students’ perceived motivation and engagement in level six english students at Universidad Simón Bolívar
(Universidad del NorteMaestría en la Enseñanza del InglesDepartamento de lenguasBarranquilla, Colombia, 2024) -
Efl teacher's beliefs about teaching/developing speaking skills and their effect on classroom practices: a case study
(Universidad del NorteMaestría en la Enseñanza del InglesDepartamento de lenguasBarranquilla, Colombia, 2021) -
English Mediated Instruction in a University Classroom :Opportunities for Internationalization at Home
(Universidad del NorteMaestría en la Enseñanza del InglesDepartamento de lenguasBarranquilla, Colombia, 2016) -
English Teacher's Beliefs about Reading and their Classroom Practices
(Universidad del NorteMaestría en la Enseñanza del InglesDepartamento de lenguasBarranquilla, Colombia, 2015) -
English teacher's beliefs and practices in relation to EFL communicative competence: a case study
(Universidad del NorteMaestría en la Enseñanza del InglesDepartamento de lenguasBarranquilla, Colombia, 2014) -
Enhancing 10TH graders reading comprehension through the use of Genre-Based Approach
(Universidad del NorteMaestría en la Enseñanza del InglesDepartamento de lenguasBarranquilla, Colombia, 2016) -
Enhancing 11th grade students' use of reading strategies during Cloze Test Procedure at Gimnasio Moderno Montecatini
(Universidad del NorteMaestría en la Enseñanza del InglesDepartamento de lenguasBarranquilla, Colombia, 2015) -
Enhancing reading comprehension for L2 learners of english :insights from a comparison of mobile applications based on current theoretical standpoints
(Universidad del NorteMaestría en la Enseñanza del InglesDepartamento de lenguasBarranquilla, Colombia, 2023) -
Enhancing the writing skill through the use of genre-based approach and online engaging tools
(Universidad del NorteMaestría en la Enseñanza del InglésInstituto de Idiomas, 2018) -
Explicit reading strategies instruction for the improvement of reading skills of 11 grade learners
(Universidad del NorteMaestría en la Enseñanza del InglésInstituto de Idiomas, 2018) -
Exploring aspects of global citizenship in undergraduate students at Universidad del Norte
(Universidad del NorteMaestría en la Enseñanza del InglesDepartamento de lenguasBarranquilla, Colombia, 2023) -
Exploring EFL student's metacognitive strategies when coping with speaking activities in a communication class: a colombian context case study
(Universidad del NorteMaestría en la Enseñanza del InglesDepartamento de lenguasBarranquilla, Colombia, 2020) -
Exploring factors of english language program designs for aircraft maintenance technicians (AMTs) in Colombia: a case study
(Universidad del NorteMaestría en la Enseñanza del InglesDepartamento de lenguasBarranquilla, Colombia, 2022) -
Exploring how teachers support students’ comprehension of mathematical word problems in a CLIL context
(Universidad del NorteMaestría en la Enseñanza del InglésDepartamento de LenguasBarranquilla, Colombia, 2021) -
Exploring oral fluency development through the use of fluency development techniques in A1 students in the context of Colombian Caribbean Outreach EFL Program
(Universidad del NorteMaestría en Enseñanza del InglésInstituto de Idiomas, 2017) -
Exploring the communicative competence in reading and writing of lower intermediate students through the implementation of the suggested English curriculum at a rural school on the Caribbean Colombian context
(Universidad del NorteMaestría en la Enseñanza del InglésInstituto de Idiomas, 2018) -
Facebook and english learning student's engagement
(Universidad del NorteMaestría en la Enseñanza del InglesDepartamento de lenguasBarranquilla, Colombia, 2015) -
Facebook and interaction among EFL students
(Universidad del NorteMaestría en la Enseñanza del InglésInstituto de Idiomas, 2017)