Listar Instituto de Idiomas por título
Mostrando ítems 49-68 de 133
-
Facebook and english learning student's engagement
(Universidad del NorteMaestría en la Enseñanza del InglesDepartamento de lenguasBarranquilla, Colombia, 2015) -
Facebook and interaction among EFL students
(Universidad del NorteMaestría en la Enseñanza del InglésInstituto de Idiomas, 2017) -
Factor affecting the development of reading comprehension skills in 9° grade students at Institución Educativa Técnica Agropecuaria de Campeche
(Universidad del NorteMaestría en la Enseñanza del InglesDepartamento de lenguasBarranquilla, Colombia, 2014) -
Factors that hinder the successful development of speaking proficiency: a research study conducted at a public colombian Caribbean university
(Universidad del NorteMaestría en la Enseñanza del InglesDepartamento de lenguasBarranquilla, Colombia, 2015) -
Foreign language culture teaching and learner's cultural identity
(Universidad del NorteMaestría en la Enseñanza del InglesDepartamento de lenguasBarranquilla, Colombia, 2012) -
Fostering EFL pre-service Teacher's Critical Media Literacy and Critical Thinking in online Environment at a Public University in Montería - Cordoba
(Universidad del NorteMaestría en la Enseñanza del InglesDepartamento de lenguasBarranquilla, Colombia, 2021) -
Fostering ICC in a group of pre-service teachers
(Universidad del NorteMaestría en Enseñanza del InglésInstituto de Idiomas, 2017) -
Genre based approach pedagogy to improve reading comprehension in 8th grade students at Institución Educativa Luis R. Caparroso in Soledad- Atlántico
(Universidad del NorteMaestría en Enseñanza del InglésInstituto de Idiomas, 2017) -
How a visually impaired student learns English in the context of online courses at Unad University = Como aprende inglés un estudiante invidente en el contexto de cursos virtuales en la Universidad UNAD
(Universidad del NorteMaestría en la Enseñanza del InglesDepartamento de lenguasBarranquilla, Colombia, 2015) -
How the use of Test Specifications affects test design in terms of the selection of level appropriate texts and the creation of level appropriate questions in an EFL program
(Universidad del NorteMaestría en Enseñanza del InglésInstituto de Idiomas, 2017) -
Identifying language learning strategies to develop oral skills
(Universidad del NorteMaestría en la Enseñanza del InglesDepartamento de lenguasBarranquilla, Colombia, 2014) -
Implementation of Genre Based Approach for Studying the Reading Comprehension Process on 10th Grade Students in a Public School
(Universidad del NorteMaestría en la Enseñanza del InglesDepartamento de lenguasBarranquilla, Colombia, 2016) -
Implementation of Task-Based Activities to Engage students at Institución Educativa de Sabanalarga CODESA to Overcome Socio Affective Factors in the English Learning Process
(Universidad del NorteMaestría en la Enseñanza del InglesDepartamento de lenguasBarranquilla, Colombia, 2014) -
Improving basic reading skills in transition grade students through Genre Based Pedagogy
(Universidad del NorteMaestría en la Enseñanza del InglésInstituto de Idiomas, 2018) -
Improving writing in middle school through computer assisted genre-based pedagogy
(Universidad del NorteMaestría en la Enseñanza del InglésInstituto de Idiomas, 2017) -
The influence of genre pedagogy on students’ reading comprehension of short stories
(Universidad del NorteMaestría en la Enseñanza del InglesDepartamento de lenguasBarranquilla, Colombia, 2020) -
L2 Reading in Higher Education: Teaching and Evaluation Practices
(Universidad del NorteMaestría en la Enseñanza del InglesDepartamento de lenguasBarranquilla, Colombia, 2021) -
Language learning beliefs and intercultural communicative competence development through a virtual exchange project: a case study
(Universidad del NorteMaestría en la Enseñanza del InglesDepartamento de lenguasBarranquilla, Colombia, 2022) -
Matching students’ learning styles to reading activities: A case study to promote positive perceptions towards reading and improve the use of reading strategies
(Universidad del NorteMaestría en la Enseñanza del InglésInstituto de Idiomas, 2017) -
Metacognitive instruction delivered through a pre-while-post methodology for the development of listening skills in an intermediate EFL class
(Universidad del NorteMaestría en la Enseñanza del InglésInstituto de Idiomas, 2017)