• Login
    Listar Instituto de Idiomas por título 
    •   DSpace Principal
    • Instituto de Idiomas
    • Listar Instituto de Idiomas por título
    •   DSpace Principal
    • Instituto de Idiomas
    • Listar Instituto de Idiomas por título
    JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

    Listar Instituto de Idiomas por título

    • 0-9
    • A
    • B
    • C
    • D
    • E
    • F
    • G
    • H
    • I
    • J
    • K
    • L
    • M
    • N
    • O
    • P
    • Q
    • R
    • S
    • T
    • U
    • V
    • W
    • X
    • Y
    • Z

    Ordenar por:

    Orden:

    Resultados:

    Mostrando ítems 46-65 de 128

    • título
    • fecha de publicación
    • fecha de envío
    • ascendente
    • descendente
    • 5
    • 10
    • 20
    • 40
    • 60
    • 80
    • 100
      • Facebook and english learning student's engagement 

        Mejía Hun, Dalgis (Universidad del NorteMaestría en la Enseñanza del InglesDepartamento de lenguasBarranquilla, Colombia, 2015)
      • Facebook and interaction among EFL students 

        Rodelo Barroso, Martha Milena (Universidad del NorteMaestría en la Enseñanza del InglésInstituto de Idiomas, 2017)
      • Factor affecting the development of reading comprehension skills in 9° grade students at Institución Educativa Técnica Agropecuaria de Campeche 

        Cortés Castro, Yaneth; Ramírez Muñoz, Luis Miguel (Universidad del NorteMaestría en la Enseñanza del InglesDepartamento de lenguasBarranquilla, Colombia, 2014)
      • Factors that hinder the successful development of speaking proficiency: a research study conducted at a public colombian Caribbean university 

        Hernández Reyes, Libardo; Pertúz Molina, Ligia (Universidad del NorteMaestría en la Enseñanza del InglesDepartamento de lenguasBarranquilla, Colombia, 2015)
      • Foreign language culture teaching and learner's cultural identity 

        Pretelt Montero, Katia Ester (Universidad del NorteMaestría en la Enseñanza del InglesDepartamento de lenguasBarranquilla, Colombia, 2012)
      • Fostering EFL pre-service Teacher's Critical Media Literacy and Critical Thinking in online Environment at a Public University in Montería - Cordoba 

        Arango Arteaga, Andrés Felipe; Salcedo Begambre, Wendy Johanna (Universidad del NorteMaestría en la Enseñanza del InglesDepartamento de lenguasBarranquilla, Colombia, 2021)
      • Fostering ICC in a group of pre-service teachers 

        Hanna Soto, Yamil Ricardo; Negrete Berrío, Jorge David (Universidad del NorteMaestría en Enseñanza del InglésInstituto de Idiomas, 2017)
      • Genre based approach pedagogy to improve reading comprehension in 8th grade students at Institución Educativa Luis R. Caparroso in Soledad- Atlántico 

        Alvarino Ochoa, Yulis del Carmen; Fontalvo Pérez, Liseth María (Universidad del NorteMaestría en Enseñanza del InglésInstituto de Idiomas, 2017)
      • How a visually impaired student learns English in the context of online courses at Unad University = Como aprende inglés un estudiante invidente en el contexto de cursos virtuales en la Universidad UNAD 

        Villalba Ramos, Karen. (Universidad del NorteMaestría en la Enseñanza del InglesDepartamento de lenguasBarranquilla, Colombia, 2015)
      • How the use of Test Specifications affects test design in terms of the selection of level appropriate texts and the creation of level appropriate questions in an EFL program 

        Daniels Coneo, Viviana; Villanueva Niebles, Elkin José (Universidad del NorteMaestría en Enseñanza del InglésInstituto de Idiomas, 2017)
      • Identifying language learning strategies to develop oral skills 

        Álvarez Rodríguez, Adriana Patricia (Universidad del NorteMaestría en la Enseñanza del InglesDepartamento de lenguasBarranquilla, Colombia, 2014)
      • Implementation of Genre Based Approach for Studying the Reading Comprehension Process on 10th Grade Students in a Public School 

        Torres Aguilar, Luz Arleny (Universidad del NorteMaestría en la Enseñanza del InglesDepartamento de lenguasBarranquilla, Colombia, 2016)
      • Implementation of Task-Based Activities to Engage students at Institución Educativa de Sabanalarga CODESA to Overcome Socio Affective Factors in the English Learning Process 

        Abud Cañarete, Migdonia; Díaz Mercado, Zulay (Universidad del NorteMaestría en la Enseñanza del InglesDepartamento de lenguasBarranquilla, Colombia, 2014)
      • Improving basic reading skills in transition grade students through Genre Based Pedagogy 

        Silvera Medina, María Claudia; Villegas Gómez, Kelly Johanna (Universidad del NorteMaestría en la Enseñanza del InglésInstituto de Idiomas, 2018)
      • Improving writing in middle school through computer assisted genre-based pedagogy 

        Martínez Jiménez, Angely Estefani; González Chacón, Eder Jaider (Universidad del NorteMaestría en la Enseñanza del InglésInstituto de Idiomas, 2017)
      • The influence of genre pedagogy on students’ reading comprehension of short stories 

        Royet Mozo, Karine (Universidad del NorteMaestría en la Enseñanza del InglesDepartamento de lenguasBarranquilla, Colombia, 2020)
      • L2 Reading in Higher Education: Teaching and Evaluation Practices 

        Restrepo Ruiz, Marisela (Universidad del NorteMaestría en la Enseñanza del InglesDepartamento de lenguasBarranquilla, Colombia, 2021)
      • Language learning beliefs and intercultural communicative competence development through a virtual exchange project: a case study 

        Berrío Mejía, Carlos Andrés (Universidad del NorteMaestría en la Enseñanza del InglesDepartamento de lenguasBarranquilla, Colombia, 2022)
      • Matching students’ learning styles to reading activities: A case study to promote positive perceptions towards reading and improve the use of reading strategies 

        Martínez Díaz, Luis Alfredo (Universidad del NorteMaestría en la Enseñanza del InglésInstituto de Idiomas, 2017)
      • Metacognitive instruction delivered through a pre-while-post methodology for the development of listening skills in an intermediate EFL class 

        Bermúdez Puello, Edgar Alexander (Universidad del NorteMaestría en la Enseñanza del InglésInstituto de Idiomas, 2017)

        DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
        Contacto | Sugerencias
        Theme by 
        Atmire NV
         

         

        Listar

        Todo DSpaceComunidades & ColeccionesPor fecha de publicaciónAutoresTítulosMateriasEsta comunidadPor fecha de publicaciónAutoresTítulosMaterias

        Mi cuenta

        AccederRegistro

        DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
        Contacto | Sugerencias
        Theme by 
        Atmire NV