Listar Instituto de Idiomas por título
Mostrando ítems 57-76 de 133
-
How a visually impaired student learns English in the context of online courses at Unad University = Como aprende inglés un estudiante invidente en el contexto de cursos virtuales en la Universidad UNAD
(Universidad del NorteMaestría en la Enseñanza del InglesDepartamento de lenguasBarranquilla, Colombia, 2015) -
How the use of Test Specifications affects test design in terms of the selection of level appropriate texts and the creation of level appropriate questions in an EFL program
(Universidad del NorteMaestría en Enseñanza del InglésInstituto de Idiomas, 2017) -
Identifying language learning strategies to develop oral skills
(Universidad del NorteMaestría en la Enseñanza del InglesDepartamento de lenguasBarranquilla, Colombia, 2014) -
Implementation of Genre Based Approach for Studying the Reading Comprehension Process on 10th Grade Students in a Public School
(Universidad del NorteMaestría en la Enseñanza del InglesDepartamento de lenguasBarranquilla, Colombia, 2016) -
Implementation of Task-Based Activities to Engage students at Institución Educativa de Sabanalarga CODESA to Overcome Socio Affective Factors in the English Learning Process
(Universidad del NorteMaestría en la Enseñanza del InglesDepartamento de lenguasBarranquilla, Colombia, 2014) -
Improving basic reading skills in transition grade students through Genre Based Pedagogy
(Universidad del NorteMaestría en la Enseñanza del InglésInstituto de Idiomas, 2018) -
Improving writing in middle school through computer assisted genre-based pedagogy
(Universidad del NorteMaestría en la Enseñanza del InglésInstituto de Idiomas, 2017) -
The influence of genre pedagogy on students’ reading comprehension of short stories
(Universidad del NorteMaestría en la Enseñanza del InglesDepartamento de lenguasBarranquilla, Colombia, 2020) -
L2 Reading in Higher Education: Teaching and Evaluation Practices
(Universidad del NorteMaestría en la Enseñanza del InglesDepartamento de lenguasBarranquilla, Colombia, 2021) -
Language learning beliefs and intercultural communicative competence development through a virtual exchange project: a case study
(Universidad del NorteMaestría en la Enseñanza del InglesDepartamento de lenguasBarranquilla, Colombia, 2022) -
Matching students’ learning styles to reading activities: A case study to promote positive perceptions towards reading and improve the use of reading strategies
(Universidad del NorteMaestría en la Enseñanza del InglésInstituto de Idiomas, 2017) -
Metacognitive instruction delivered through a pre-while-post methodology for the development of listening skills in an intermediate EFL class
(Universidad del NorteMaestría en la Enseñanza del InglésInstituto de Idiomas, 2017) -
Metacognitive Instruction Delivered through a Socio Constructive Methodology and the Development of Listening Skills in a Beginner EFL class
(Universidad del NorteMaestría en la Enseñanza del InglesDepartamento de lenguasBarranquilla, Colombia, 2016) -
Metacognitive Strategies to Improve Reading Comprehension
(Universidad del NorteMaestría en la Enseñanza del InglesDepartamento de lenguasBarranquilla, Colombia, 2022) -
Metacognitive Strategies for the Development of Listening Skills in a Beginner EFL State Class 2016
(Universidad del NorteMaestría en la Enseñanza del InglesDepartamento de lenguasBarranquilla, Colombia, 2016) -
Motivation and content language integrated learning: action research
(Universidad del NorteMaestría en la Enseñanza del InglesDepartamento de lenguasBarranquilla, Colombia, 2021) -
My changing identity during processes of professional development: an auto-ethnography
(Universidad del NorteMaestría en la Enseñanza del InglésInstituto de Idiomas, 2019) -
My learning as a novice teacher: an auto ethnography
(Universidad del NorteMaestría en la Enseñanza del InglésInstituto de Idiomas, 2018) -
Pre-university academic literacy: promoting 12th graders’ mastery of academic argumentative essays
(Universidad del NorteMaestría en la Enseñanza del InglesDepartamento de lenguasBarranquilla, Colombia, 2021) -
Project- based learning methodology and its implementation within an existing curriculum at a bilingual private school: a research project in the midst of the Covid19 pandemic
(Universidad del NorteMaestría en la Enseñanza del InglesDepartamento de lenguasBarranquilla, Colombia, 2023)