Listar Instituto de Idiomas por título
Mostrando ítems 83-102 de 133
-
Reading comprehension skills development through the implementation of CALL
(Universidad del NorteMaestría en la Enseñanza del InglesDepartamento de lenguasBarranquilla, Colombia, 2019) -
Relation between the teaching practices and the material used with the development of the communicative competence in higher education students
(Universidad del NorteMaestría en la Enseñanza del InglesDepartamento de lenguasBarranquilla, Colombia, 2022) -
Relationship between an english language program and student's performance in national standardized tests
(Universidad del NorteMaestría en la Enseñanza del InglesDepartamento de lenguasBarranquilla, Colombia, 2016) -
Relationship between teachers’ beliefs about reading and their teaching practice
(Universidad del NorteMaestría en la Enseñanza del InglesDepartamento de lenguasBarranquilla, Colombia, 2015) -
Role of culture in learning English as a foreign language among undergraduate students
(Universidad del NorteMaestría en la Enseñanza del InglesDepartamento de lenguasBarranquilla, Colombia, 2015) -
Self-reflection to improve teacher development
(Universidad del NorteMaestría en la Enseñanza del InglesDepartamento de lenguasBarranquilla, Colombia, 2016) -
Social affective factors in online learning environments to learn English
(Universidad del NorteMaestría en la Enseñanza del InglésInstituto de Idiomas, 2018) -
Social representations on remote teaching during covid-19 pandemic in teenage students in a non-bilingual public school in Barranquilla, Colombia
(Universidad del NorteMaestría en la Enseñanza del InglesDepartamento de lenguasBarranquilla, Colombia, 2022) -
A strategy based instruction for teaching listening skills to fourth graders at fisher kids bilingual school
(Universidad del NorteMaestría en la Enseñanza del InglesDepartamento de lenguasBarranquilla, Colombia, 2018) -
Student's and teacher's perceptions about the most effective motivational teaching practices in an EFL public high school context
(Universidad del NorteMaestría en la Enseñanza del InglésInstituto de Idiomas, 2019) -
Students’ beliefs towards English Language Teaching Methodology
(Universidad del NorteMaestría en la Enseñanza del InglésInstituto de Idiomas, 2018) -
Students’ perception of a blended learning environment at Universidad de La Guajira
(Universidad del NorteMaestría en la Enseñanza del InglésInstituto de Idiomas, 2018) -
Teacher Effectiveness in the EFL Classroom and its Relationships with Students Learning: a Case Study
(Universidad del NorteMaestría en la Enseñanza del InglesDepartamento de lenguasBarranquilla, Colombia, 2014) -
Teachers' Perceptions of How Speaking Is Being Taught Compare to How Speaking Is Actually Taught in an EFL Class
(Universidad del NorteMaestría en Enseñanza del InglésInstituto de Idiomas, 2017) -
Teachers’ beliefs towards the teaching of EFL writing
(Universidad del NorteMaestría en la Enseñanza del InglesDepartamento de lenguasBarranquilla, Colombia, 2021) -
Teachers’ learning from teachers’ development programs: A case study
(Universidad del NorteMaestría en Enseñanza del InglésInstituto de Idiomas, 2017) -
Teacher’s methodology as a tool to enhance communicative competence and speaking skill in 9th graders students in Santa Marta
(Universidad del NorteMaestría en la Enseñanza del InglésInstituto de Idiomas, 2019) -
Teaching explicit reading strategies and students' reading development
(Universidad del NorteMaestría en la Enseñanza del InglésInstituto de Idiomas, 2018) -
Teaching factors that affect students’ development of reading skills in a Colombian Public University
(Universidad del NorteMaestría en la Enseñanza del InglésInstituto de Idiomas, 2017) -
Teaching of reading in a bilingual setting : exploring the strategies spanish and english teachers use to teach reading
(Universidad del NorteMaestría en la Enseñanza del InglesDepartamento de lenguasBarranquilla, Colombia, 2021)