Listar Instituto de Idiomas por título
Mostrando ítems 95-114 de 133
-
Teacher Effectiveness in the EFL Classroom and its Relationships with Students Learning: a Case Study
(Universidad del NorteMaestría en la Enseñanza del InglesDepartamento de lenguasBarranquilla, Colombia, 2014) -
Teachers' Perceptions of How Speaking Is Being Taught Compare to How Speaking Is Actually Taught in an EFL Class
(Universidad del NorteMaestría en Enseñanza del InglésInstituto de Idiomas, 2017) -
Teachers’ beliefs towards the teaching of EFL writing
(Universidad del NorteMaestría en la Enseñanza del InglesDepartamento de lenguasBarranquilla, Colombia, 2021) -
Teachers’ learning from teachers’ development programs: A case study
(Universidad del NorteMaestría en Enseñanza del InglésInstituto de Idiomas, 2017) -
Teacher’s methodology as a tool to enhance communicative competence and speaking skill in 9th graders students in Santa Marta
(Universidad del NorteMaestría en la Enseñanza del InglésInstituto de Idiomas, 2019) -
Teaching explicit reading strategies and students' reading development
(Universidad del NorteMaestría en la Enseñanza del InglésInstituto de Idiomas, 2018) -
Teaching factors that affect students’ development of reading skills in a Colombian Public University
(Universidad del NorteMaestría en la Enseñanza del InglésInstituto de Idiomas, 2017) -
Teaching of reading in a bilingual setting : exploring the strategies spanish and english teachers use to teach reading
(Universidad del NorteMaestría en la Enseñanza del InglesDepartamento de lenguasBarranquilla, Colombia, 2021) -
Teaching reading comprehension strategies through a genre oriented reading course
(Universidad del NorteMaestría en la Enseñanza del InglesDepartamento de lenguasBarranquilla, Colombia, 2017) -
Text Interaction And The Effects On Eight Grade Student Efl Reading Comprehension /
(Universidad del NorteMaestría en Enseñanza del InglésInstituto de Idiomas, 2017) -
The Construction of Intersubjectivity in Undergraduate EFL Class Activities
(Universidad del NorteMaestría en la Enseñanza del InglesDepartamento de lenguasBarranquilla, Colombia, 2014) -
The design and implementation of a reading comprehension intervention based on the Genre Based Approach (GBA) mediated by CALL
(Universidad del NorteMaestría en la Enseñanza del InglésInstituto de Idiomas, 2019) -
The effects of memory strategies on young learners’ vocabulary acquisition
(Universidad del NorteMaestría en la Enseñanza del InglesDepartamento de lenguasBarranquilla, Colombia, 2021) -
The impact of a genre pedagogy implementation on students’ writing of opinion argumentative texts
(Universidad del NorteMaestría en la Enseñanza del InglesDepartamento de lenguasBarranquilla, Colombia, 2022) -
The Impact of Cognitive Listening Strategy Instruction Enhancing English Teachers’ Listening Comprehension
(Universidad del NorteMaestría en la Enseñanza del InglesDepartamento de lenguasBarranquilla, Colombia, 2016) -
The impact of explicit instruction on English intonation improvement in second semester pre-service teachers of a Spanish and English undergraduate program
(Universidad del NorteMaestría en la Enseñanza del InglésInstituto de Idiomas, 2019) -
The Impact of Scanning Reading Strategy in Young EFL Learners' Reading Comprehension
(Universidad del NorteMaestría en Enseñanza del InglésInstituto de Idiomas, 2017) -
The impact of the implementation of reading strategy instruction on the development of reading skills in basic level students
(Universidad del NorteMaestría en la Enseñanza del InglesDepartamento de lenguasBarranquilla, Colombia, 2016) -
The Implementation of An Adapted Model of Balanced and Critical Literacy in a Non-Bilingual Public School in Colombia
(Universidad del NorteMaestría en la Enseñanza del InglesDepartamento de lenguasBarranquilla, Colombia, 2022) -
The implementation of intercultural communication awareness in the language classroom to increase communication across cultures: a mixed method case study /
(Universidad del NorteMaestría en la Enseñanza del InglésInstituto de Idiomas, 2017)