• Login
    Listar Instituto de Idiomas por título 
    •   DSpace Principal
    • Instituto de Idiomas
    • Listar Instituto de Idiomas por título
    •   DSpace Principal
    • Instituto de Idiomas
    • Listar Instituto de Idiomas por título
    JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

    Listar Instituto de Idiomas por título

    • 0-9
    • A
    • B
    • C
    • D
    • E
    • F
    • G
    • H
    • I
    • J
    • K
    • L
    • M
    • N
    • O
    • P
    • Q
    • R
    • S
    • T
    • U
    • V
    • W
    • X
    • Y
    • Z

    Ordenar por:

    Orden:

    Resultados:

    Mostrando ítems 104-123 de 128

    • título
    • fecha de publicación
    • fecha de envío
    • ascendente
    • descendente
    • 5
    • 10
    • 20
    • 40
    • 60
    • 80
    • 100
      • The impact of a genre pedagogy implementation on students’ writing of opinion argumentative texts 

        Herrera Bonilla, Marggie Laura (Universidad del NorteMaestría en la Enseñanza del InglesDepartamento de lenguasBarranquilla, Colombia, 2022)
      • The Impact of Cognitive Listening Strategy Instruction Enhancing English Teachers’ Listening Comprehension 

        Yepes Padilla, Sandra Paola (Universidad del NorteMaestría en la Enseñanza del InglesDepartamento de lenguasBarranquilla, Colombia, 2016)
      • The impact of explicit instruction on English intonation improvement in second semester pre-service teachers of a Spanish and English undergraduate program 

        Díaz Martínez, Deidier Luis (Universidad del NorteMaestría en la Enseñanza del InglésInstituto de Idiomas, 2019)
      • The Impact of Scanning Reading Strategy in Young EFL Learners' Reading Comprehension 

        González Meza, Jessica Marcela (Universidad del NorteMaestría en Enseñanza del InglésInstituto de Idiomas, 2017)
      • The impact of the implementation of reading strategy instruction on the development of reading skills in basic level students 

        García Consuegra, Lucía (Universidad del NorteMaestría en la Enseñanza del InglesDepartamento de lenguasBarranquilla, Colombia, 2016)
      • The Implementation of An Adapted Model of Balanced and Critical Literacy in a Non-Bilingual Public School in Colombia 

        Jiménez Arias, Liseth Patricia; Mora Silva, Deliana Karin (Universidad del NorteMaestría en la Enseñanza del InglesDepartamento de lenguasBarranquilla, Colombia, 2022)
      • The implementation of intercultural communication awareness in the language classroom to increase communication across cultures: a mixed method case study / 

        Rodríguez Urbina, Daniel Nayid (Universidad del NorteMaestría en la Enseñanza del InglésInstituto de Idiomas, 2018)
      • The Importance Of Schema In Reading Comprehension 

        Darwiche Ousman, Hella (Universidad del NorteMaestría en la Enseñanza del InglesDepartamento de lenguasBarranquilla, Colombia, 2020)
      • The influence of Genre Based Pedagogy on students’ Reading Comprehension of explanation texts in a CBI Science Class 

        Yepes Robles, Jorge Eliecer (Universidad del NorteMaestría en Enseñanza del InglésInstituto de Idiomas, 2016)
      • The Influence of Teachers' Beliefs on their CLIL Practice 

        Suárez Villafañe, Oscar Mauricio (Universidad del NorteMaestría en la Enseñanza del InglesDepartamento de lenguasBarranquilla, Colombia, 2021)
      • The Interaction and Oral Production Ability Using the Genre - Based Pedagogy in the English Class 

        Parada Galindo, Nubia Helena (Universidad del NorteMaestría en la Enseñanza del InglesDepartamento de lenguasBarranquilla, Colombia, 2016)
      • The jigsaw cooperative learning technique as a resource to enhance confidence and fluency in English oral activities of students in 10th grade at INSTEC 

        Cahuana Cahuana, Marla Auxiliadora (Universidad del NorteInstituto de IdiomasDepartamento de Estudios en Educación, 2019)
      • The relation between the implementation of learning objects and the listening skills in students of BA in Spanish and English 

        Redondo Castro, Royer David (Universidad del NorteMaestría en la Enseñanza del InglesDepartamento de lenguasBarranquilla, Colombia, 2014)
      • The relationship between a teacher’s methodology and tenth grade students’ English learning process 

        Polo Botello, Ketty (Universidad del NorteMaestría en la Enseñanza del InglesDepartamento de lenguasBarranquilla, Colombia, 2014)
      • The relationship between students’ vocabulary level and the speaking ability in 8th grade courses at Colegio Nuestra Señora de Fátima 

        Arévalo Guerra, María Eugenia; Díaz Tulena, Evelyn Saray (Universidad del NorteMaestría en Enseñanza del InglésInstituto de Idiomas, 2017)
      • The reluctance of participating in oral activities in the class among eighth grade students at I.E San Jose de Luruaco 

        Quiroz Lara, Diznerys (Universidad del NorteMaestría en la Enseñanza del InglesDepartamento de lenguasBarranquilla, Colombia, 2015)
      • The teacher’s reflection about the teaching and learning processes as strategy to enrich the own professional practice, as well as enhance students’ learning 

        Cardozo Montilla, Diana Patricia. (Universidad del NorteMaestría en la Enseñanza del InglesDepartamento de lenguasBarranquilla, Colombia, 2014)
      • The use of classroom living together agreements in the EFL classroom for the development of citizenship competences in students from a Colombian State school 

        Castro Padilla, Wilber Alfonso (Universidad del NorteMaestría en la Enseñanza del InglesDepartamento de lenguasBarranquilla, Colombia, 2020)
      • The use of cooperative learning to foster the enhancement of students' linguistic competence in essay writing in the english language undergraduate program at the university of Cordoba 

        Castro López, Bryan Steve (Universidad del NorteMaestría en la Enseñanza del InglésInstituto de Idiomas, 2019)
      • The use of role plays to improve the oral skill of the third English level students of the hotel and tourism management program at the Universidad Del Magdalena in Santa Marta 

        Barros González, Sideleine Del Pilar; Martínez Ibarra, Marla Yuranis; Osorio Zapata, Carlos Gustavo (Universidad del NorteMaestría en la Enseñanza del InglesDepartamento de lenguasBarranquilla, Colombia, 2015)

        DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
        Contacto | Sugerencias
        Theme by 
        Atmire NV
         

         

        Listar

        Todo DSpaceComunidades & ColeccionesPor fecha de publicaciónAutoresTítulosMateriasEsta comunidadPor fecha de publicaciónAutoresTítulosMaterias

        Mi cuenta

        AccederRegistro

        DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
        Contacto | Sugerencias
        Theme by 
        Atmire NV