Listar Instituto de Idiomas por título
Mostrando ítems 115-134 de 134
-
The implementation of intercultural communication awareness in the language classroom to increase communication across cultures: a mixed method case study /
(Universidad del NorteMaestría en la Enseñanza del InglésInstituto de Idiomas, 2017) -
The Importance Of Schema In Reading Comprehension
(Universidad del NorteMaestría en la Enseñanza del InglesDepartamento de lenguasBarranquilla, Colombia, 2020) -
The influence of Genre Based Pedagogy on students’ Reading Comprehension of explanation texts in a CBI Science Class
(Universidad del NorteMaestría en Enseñanza del InglésInstituto de Idiomas, 2016) -
The Influence of Teachers' Beliefs on their CLIL Practice
(Universidad del NorteMaestría en la Enseñanza del InglesDepartamento de lenguasBarranquilla, Colombia, 2021) -
The Interaction and Oral Production Ability Using the Genre - Based Pedagogy in the English Class
(Universidad del NorteMaestría en la Enseñanza del InglesDepartamento de lenguasBarranquilla, Colombia, 2016) -
The jigsaw cooperative learning technique as a resource to enhance confidence and fluency in English oral activities of students in 10th grade at INSTEC
(Universidad del NorteInstituto de IdiomasDepartamento de Estudios en Educación, 2019) -
The relation between the implementation of learning objects and the listening skills in students of BA in Spanish and English
(Universidad del NorteMaestría en la Enseñanza del InglesDepartamento de lenguasBarranquilla, Colombia, 2014) -
The relationship between a teacher’s methodology and tenth grade students’ English learning process
(Universidad del NorteMaestría en la Enseñanza del InglesDepartamento de lenguasBarranquilla, Colombia, 2014) -
The relationship between students’ vocabulary level and the speaking ability in 8th grade courses at Colegio Nuestra Señora de Fátima
(Universidad del NorteMaestría en Enseñanza del InglésInstituto de Idiomas, 2017) -
The reluctance of participating in oral activities in the class among eighth grade students at I.E San Jose de Luruaco
(Universidad del NorteMaestría en la Enseñanza del InglesDepartamento de lenguasBarranquilla, Colombia, 2015) -
The teacher’s reflection about the teaching and learning processes as strategy to enrich the own professional practice, as well as enhance students’ learning
(Universidad del NorteMaestría en la Enseñanza del InglesDepartamento de lenguasBarranquilla, Colombia, 2014) -
The use of classroom living together agreements in the EFL classroom for the development of citizenship competences in students from a Colombian State school
(Universidad del NorteMaestría en la Enseñanza del InglesDepartamento de lenguasBarranquilla, Colombia, 2019) -
The use of cooperative learning to foster the enhancement of students' linguistic competence in essay writing in the english language undergraduate program at the university of Cordoba
(Universidad del NorteMaestría en la Enseñanza del InglésInstituto de Idiomas, 2018) -
The use of role plays to improve the oral skill of the third English level students of the hotel and tourism management program at the Universidad Del Magdalena in Santa Marta
(Universidad del NorteMaestría en la Enseñanza del InglesDepartamento de lenguasBarranquilla, Colombia, 2015) -
The Use of Visual Aids to Learn Vocabulary
(Universidad del NorteMaestría en la Enseñanza del InglesDepartamento de lenguasBarranquilla, Colombia, 2016) -
Understanding listening assessment in a Colombian EFL context
(Universidad del NorteMaestría en la Enseñanza del InglesDepartamento de lenguasBarranquilla, Colombia, 2022) -
Using persuasive monologue recording tasks as a means to improve students’ speech rate at a public university in Colombia: a case study
(Universidad del NorteMaestría en la Enseñanza del InglesDepartamento de lenguasBarranquilla, Colombia, 2024) -
Using the Duolingo APP to enhance student self-regulation :a case study of an a1 group developing self-monitoring strategy through mobile learning
(Universidad del NorteMaestría en la Enseñanza del InglésInstituto de Idiomas, 2019) -
Using WhatsApp for International Speaking Exam Preparation
(Universidad del NorteMaestría en la Enseñanza del InglesDepartamento de lenguasBarranquilla, Colombia, 2019) -
Vocabulary Teaching and Learning in the First-year Students of Electro mechanics and Nursing of the Escuela Naval de Suboficiales ARC Barranquilla (ENSB) : A case study /
(Universidad del NorteMaestría en la Enseñanza del InglésInstituto de Idiomas, 2018)