Listar Instituto de Idiomas por título
Mostrando ítems 59-78 de 128
-
Improving basic reading skills in transition grade students through Genre Based Pedagogy
(Universidad del NorteMaestría en la Enseñanza del InglésInstituto de Idiomas, 2018) -
Improving writing in middle school through computer assisted genre-based pedagogy
(Universidad del NorteMaestría en la Enseñanza del InglésInstituto de Idiomas, 2017) -
The influence of genre pedagogy on students’ reading comprehension of short stories
(Universidad del NorteMaestría en la Enseñanza del InglesDepartamento de lenguasBarranquilla, Colombia, 2020) -
L2 Reading in Higher Education: Teaching and Evaluation Practices
(Universidad del NorteMaestría en la Enseñanza del InglesDepartamento de lenguasBarranquilla, Colombia, 2021) -
Language learning beliefs and intercultural communicative competence development through a virtual exchange project: a case study
(Universidad del NorteMaestría en la Enseñanza del InglesDepartamento de lenguasBarranquilla, Colombia, 2022) -
Matching students’ learning styles to reading activities: A case study to promote positive perceptions towards reading and improve the use of reading strategies
(Universidad del NorteMaestría en la Enseñanza del InglésInstituto de Idiomas, 2017) -
Metacognitive instruction delivered through a pre-while-post methodology for the development of listening skills in an intermediate EFL class
(Universidad del NorteMaestría en la Enseñanza del InglésInstituto de Idiomas, 2017) -
Metacognitive Instruction Delivered through a Socio Constructive Methodology and the Development of Listening Skills in a Beginner EFL class
(Universidad del NorteMaestría en la Enseñanza del InglesDepartamento de lenguasBarranquilla, Colombia, 2016) -
Metacognitive Strategies to Improve Reading Comprehension
(Universidad del NorteMaestría en la Enseñanza del InglesDepartamento de lenguasBarranquilla, Colombia, 2022) -
Metacognitive Strategies for the Development of Listening Skills in a Beginner EFLState Class 2016
(Universidad del NorteMaestría en la Enseñanza del InglesDepartamento de lenguasBarranquilla, Colombia, 2016) -
Motivation and content language integrated learning: action research
(Universidad del NorteMaestría en la Enseñanza del InglesDepartamento de lenguasBarranquilla, Colombia, 2021) -
My changing identity during processes of professional development: an auto-ethnography
(Universidad del NorteMaestría en la Enseñanza del InglésInstituto de Idiomas, 2019) -
My learning as a novice teacher: an auto ethnography
(Universidad del NorteMaestría en la Enseñanza del InglésInstituto de Idiomas, 2018) -
Pre-university academic literacy: promoting 12th graders’ mastery of academic argumentative essays
(Universidad del NorteMaestría en la Enseñanza del InglesDepartamento de lenguasBarranquilla, Colombia, 2021) -
Projet-based learning in reading :an exploratory study at a colombian public school
(Universidad del NorteMaestría en Enseñanza del InglésInstituto de Idiomas, 2017) -
Promoting 11th graders awareness of narrative discourse as a means to enhance listening comprehension at I.E. Técnico Industrial Pedro A. Oñoro in Baranoa-Atlántico
(Universidad del NorteMaestría en Enseñanza del InglésInstituto de Idiomas, 2017) -
Promoting citizenship competences and english language learning through task-based instruction
(Universidad del NorteMaestría en la Enseñanza del InglesDepartamento de lenguasBarranquilla, Colombia, 2014) -
Promoting Peace Education Through the Use of Narratives in two public schools of the Atlántico Department
(Universidad del NorteMaestría en la Enseñanza del InglesDepartamento de lenguasBarranquilla, Colombia, 2019) -
Promoting professional development through collaboration in a content-based instruction environment
(Universidad del NorteMaestría en la Enseñanza del InglesDepartamento de lenguasBarranquilla, Colombia, 2021) -
Proposal to improve writing skills using a wiki at CECAR Language Center
(Universidad del NorteMaestría en la Enseñanza del InglesDepartamento de lenguasBarranquilla, Colombia, 2013)