• Login
    Buscar 
    •   DSpace Principal
    • Instituto de Idiomas
    • Buscar
    •   DSpace Principal
    • Instituto de Idiomas
    • Buscar
    JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

    Buscar

    Mostrar Filtros AvanzadosOcultar Filtros Avanzados

    Filtros

    Use filtros para refinar sus resultados.

    Mostrando ítems 1-10 de 56

    • Opciones de clasificación:
    • Relevancia
    • Título Asc
    • Título Desc
    • Fecha Asc
    • Fecha Desc
    • Resultados por página:
    • 5
    • 10
    • 20
    • 40
    • 60
    • 80
    • 100

    The influence of Genre Based Pedagogy on students’ Reading Comprehension of explanation texts in a CBI Science Class 

    Yepes Robles, Jorge Eliecer (2016)

    Exploring the communicative competence in reading and writing of lower intermediate students through the implementation of the suggested English curriculum at a rural school on the Caribbean Colombian context 

    Salgado Baquero, Eduard Daniel; Tovío Flórez, María José (2018)

    Students’ beliefs towards English Language Teaching Methodology 

    Rangel Aldana, César (2018)

    Teaching factors that affect students’ development of reading skills in a Colombian Public University 

    Barros Ferrer, José Luis (2018)

    A Communicative Speaking Course for 9th Grade Secondary School Level of a Public School in Soledad, Atlántico, Colombia 2017 

    Benavides Castillo, Leonardo Fabio (2017)

    Fostering ICC in a group of pre-service teachers 

    Hanna Soto, Yamil Ricardo; Negrete Berrío, Jorge David (2017)

    How the use of Test Specifications affects test design in terms of the selection of level appropriate texts and the creation of level appropriate questions in an EFL program 

    Daniels Coneo, Viviana; Villanueva Niebles, Elkin José (2017)

    Genre based approach pedagogy to improve reading comprehension in 8th grade students at Institución Educativa Luis R. Caparroso in Soledad- Atlántico 

    Alvarino Ochoa, Yulis del Carmen; Fontalvo Pérez, Liseth María (2017)

    Matching students’ learning styles to reading activities: A case study to promote positive perceptions towards reading and improve the use of reading strategies 

    Martínez Díaz, Luis Alfredo (2017)

    Students’ perception of a blended learning environment at Universidad de La Guajira 

    Cárcamo Berrío, Orlando de Jesús (2018)
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • . . .
    • 6

    DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
    Contacto | Sugerencias
    Theme by 
    Atmire NV
     

     

    Listar

    Todo DSpaceComunidades & ColeccionesPor fecha de publicaciónAutoresTítulosMateriasEsta comunidadPor fecha de publicaciónAutoresTítulosMaterias

    Mi cuenta

    AccederRegistro

    Descubre

    AutorAlvarino Ochoa, Yulis del Carmen (1)Arango Arteaga, Andrés Felipe (1)Barandica Sabalza, Eunice Esther (1)Barros Ferrer, José Luis (1)Benavides Castillo, Leonardo Fabio (1)... másMateria
    Inglés -- Enseñanza (56)
    Estrategias de aprendizaje (6)Segunda lengua -- Adquisición (6)Comprensión de lectura (4)Inglés -- Pruebas de aptitudes (4)... más

    DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
    Contacto | Sugerencias
    Theme by 
    Atmire NV