• Login
    Buscar 
    •   DSpace Principal
    • Instituto de Idiomas
    • Buscar
    •   DSpace Principal
    • Instituto de Idiomas
    • Buscar
    JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

    Buscar

    Mostrar Filtros AvanzadosOcultar Filtros Avanzados

    Filtros

    Use filtros para refinar sus resultados.

    Mostrando ítems 1-5 de 5

    • Opciones de clasificación:
    • Relevancia
    • Título Asc
    • Título Desc
    • Fecha Asc
    • Fecha Desc
    • Resultados por página:
    • 5
    • 10
    • 20
    • 40
    • 60
    • 80
    • 100

    Implementation of Genre Based Approach for Studying the Reading Comprehension Process on 10th Grade Students in a Public School 

    Torres Aguilar, Luz Arleny (2016)

    Reading comprehension skills development through the implementation of CALL 

    Jiménez Rojano, Emelina Rosa; Madrid Torres, Mariam Mildreth (2019)

    Collaborative Strategic Reading: the Influence of CSR in the Reading Comprehension and Reading Motivation of Fifth Grade Students: Escuela Normal Superior la Hacienda. Barranquilla, Atlántico 

    Molina Heredia, Yolibet María (2019)

    The influence of Genre Based Pedagogy on students’ Reading Comprehension of explanation texts in a CBI Science Class 

    Yepes Robles, Jorge Eliécer (2016)

    Reading aloud as a strategy for the development of reading fluency in 8th grade students of the I. E. Liceo Panamericano Campestre 

    Gamarra Betín, Adriana Graciela (2024)

    DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
    Contacto | Sugerencias
    Theme by 
    Atmire NV
     

     

    Listar

    Todo DSpaceComunidades & ColeccionesPor fecha de publicaciónAutoresTítulosMateriasEsta comunidadPor fecha de publicaciónAutoresTítulosMaterias

    Mi cuenta

    AccederRegistro

    Descubre

    AutorGamarra Betín, Adriana Graciela (1)Jiménez Rojano, Emelina Rosa (1)Madrid Torres, Mariam Mildreth (1)Molina Heredia, Yolibet María (1)Torres Aguilar, Luz Arleny (1)... másMateria
    Comprensión de lectura (5)
    Inglés -- Enseñanza (5)
    Lectura oral (1)Pedagogía (1)Profesores de inglés -- Formación profesional (1)... más

    DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
    Contacto | Sugerencias
    Theme by 
    Atmire NV