• Login
    Listar Maestría en Enseñanza del Inglés por título 
    •   DSpace Principal
    • Instituto de Idiomas
    • Maestría en Enseñanza del Inglés
    • Listar Maestría en Enseñanza del Inglés por título
    •   DSpace Principal
    • Instituto de Idiomas
    • Maestría en Enseñanza del Inglés
    • Listar Maestría en Enseñanza del Inglés por título
    JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

    Listar Maestría en Enseñanza del Inglés por título

    • 0-9
    • A
    • B
    • C
    • D
    • E
    • F
    • G
    • H
    • I
    • J
    • K
    • L
    • M
    • N
    • O
    • P
    • Q
    • R
    • S
    • T
    • U
    • V
    • W
    • X
    • Y
    • Z

    Ordenar por:

    Orden:

    Resultados:

    Mostrando ítems 54-73 de 126

    • título
    • fecha de publicación
    • fecha de envío
    • ascendente
    • descendente
    • 5
    • 10
    • 20
    • 40
    • 60
    • 80
    • 100
      • How a visually impaired student learns English in the context of online courses at Unad University = Como aprende inglés un estudiante invidente en el contexto de cursos virtuales en la Universidad UNAD 

        Villalba Ramos, Karen. (Universidad del NorteMaestría en la Enseñanza del InglesDepartamento de lenguasBarranquilla, Colombia, 2015)
      • How the use of Test Specifications affects test design in terms of the selection of level appropriate texts and the creation of level appropriate questions in an EFL program 

        Daniels Coneo, Viviana; Villanueva Niebles, Elkin José (Universidad del NorteMaestría en Enseñanza del InglésInstituto de Idiomas, 2017)
      • Identifying language learning strategies to develop oral skills 

        Álvarez Rodríguez, Adriana Patricia (Universidad del NorteMaestría en la Enseñanza del InglesDepartamento de lenguasBarranquilla, Colombia, 2014)
      • Implementation of Genre Based Approach for Studying the Reading Comprehension Process on 10th Grade Students in a Public School 

        Torres Aguilar, Luz Arleny (Universidad del NorteMaestría en la Enseñanza del InglesDepartamento de lenguasBarranquilla, Colombia, 2016)
      • Implementation of Task-Based Activities to Engage students at Institución Educativa de Sabanalarga CODESA to Overcome Socio Affective Factors in the English Learning Process 

        Abud Cañarete, Migdonia; Díaz Mercado, Zulay (Universidad del NorteMaestría en la Enseñanza del InglesDepartamento de lenguasBarranquilla, Colombia, 2014)
      • Improving basic reading skills in transition grade students through Genre Based Pedagogy 

        Silvera Medina, María Claudia; Villegas Gómez, Kelly Johanna (Universidad del NorteMaestría en la Enseñanza del InglésInstituto de Idiomas, 2018)
      • Improving writing in middle school through computer assisted genre-based pedagogy 

        Martínez Jiménez, Angely Estefani; González Chacón, Eder Jaider (Universidad del NorteMaestría en la Enseñanza del InglésInstituto de Idiomas, 2017)
      • The influence of genre pedagogy on students’ reading comprehension of short stories 

        Royet Mozo, Karine (Universidad del NorteMaestría en la Enseñanza del InglesDepartamento de lenguasBarranquilla, Colombia, 2020)
      • L2 Reading in Higher Education: Teaching and Evaluation Practices 

        Restrepo Ruiz, Marisela (Universidad del NorteMaestría en la Enseñanza del InglesDepartamento de lenguasBarranquilla, Colombia, 2021)
      • Language learning beliefs and intercultural communicative competence development through a virtual exchange project: a case study 

        Berrío Mejía, Carlos Andrés (Universidad del NorteMaestría en la Enseñanza del InglesDepartamento de lenguasBarranquilla, Colombia, 2022)
      • Matching students’ learning styles to reading activities: A case study to promote positive perceptions towards reading and improve the use of reading strategies 

        Martínez Díaz, Luis Alfredo (Universidad del NorteMaestría en la Enseñanza del InglésInstituto de Idiomas, 2017)
      • Metacognitive instruction delivered through a pre-while-post methodology for the development of listening skills in an intermediate EFL class 

        Bermúdez Puello, Edgar Alexander (Universidad del NorteMaestría en la Enseñanza del InglésInstituto de Idiomas, 2017)
      • Metacognitive Instruction Delivered through a Socio Constructive Methodology and the Development of Listening Skills in a Beginner EFL class 

        Gallego Nicholls, José Fernando (Universidad del NorteMaestría en la Enseñanza del InglesDepartamento de lenguasBarranquilla, Colombia, 2016)
      • Metacognitive Strategies to Improve Reading Comprehension 

        Guerrero Charris, Juliana (Universidad del NorteMaestría en la Enseñanza del InglesDepartamento de lenguasBarranquilla, Colombia, 2022)
      • Metacognitive Strategies for the Development of Listening Skills in a Beginner EFLState Class 2016 

        Campo Martínez, Josefa Patricia (Universidad del NorteMaestría en la Enseñanza del InglesDepartamento de lenguasBarranquilla, Colombia, 2016)
      • Motivation and content language integrated learning: action research 

        Rodríguez Vega, Karen Ibeth (Universidad del NorteMaestría en la Enseñanza del InglesDepartamento de lenguasBarranquilla, Colombia, 2021)
      • My changing identity during processes of professional development: an auto-ethnography 

        Castro de la Hoz, Laurys Edith (Universidad del NorteMaestría en la Enseñanza del InglésInstituto de Idiomas, 2019)
      • My learning as a novice teacher: an auto ethnography 

        Salas Retamoso, Mayra Alejandra (Universidad del NorteMaestría en la Enseñanza del InglésInstituto de Idiomas, 2018)
      • Pre-university academic literacy: promoting 12th graders’ mastery of academic argumentative essays 

        Díaz Nieto, Nataly Lucía (Universidad del NorteMaestría en la Enseñanza del InglesDepartamento de lenguasBarranquilla, Colombia, 2021)
      • Projet-based learning in reading :an exploratory study at a colombian public school 

        D'Vera Rocha, Inés María (Universidad del NorteMaestría en Enseñanza del InglésInstituto de Idiomas, 2017)

        DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
        Contacto | Sugerencias
        Theme by 
        Atmire NV
         

         

        Listar

        Todo DSpaceComunidades & ColeccionesPor fecha de publicaciónAutoresTítulosMateriasEsta colecciónPor fecha de publicaciónAutoresTítulosMaterias

        Mi cuenta

        AccederRegistro

        DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
        Contacto | Sugerencias
        Theme by 
        Atmire NV