Listar Maestría en Enseñanza del Inglés por título
Mostrando ítems 66-85 de 132
-
Matching students’ learning styles to reading activities: A case study to promote positive perceptions towards reading and improve the use of reading strategies
(Universidad del NorteMaestría en la Enseñanza del InglésInstituto de Idiomas, 2017) -
Metacognitive instruction delivered through a pre-while-post methodology for the development of listening skills in an intermediate EFL class
(Universidad del NorteMaestría en la Enseñanza del InglésInstituto de Idiomas, 2017) -
Metacognitive Instruction Delivered through a Socio Constructive Methodology and the Development of Listening Skills in a Beginner EFL class
(Universidad del NorteMaestría en la Enseñanza del InglesDepartamento de lenguasBarranquilla, Colombia, 2016) -
Metacognitive Strategies to Improve Reading Comprehension
(Universidad del NorteMaestría en la Enseñanza del InglesDepartamento de lenguasBarranquilla, Colombia, 2022) -
Metacognitive Strategies for the Development of Listening Skills in a Beginner EFL State Class 2016
(Universidad del NorteMaestría en la Enseñanza del InglesDepartamento de lenguasBarranquilla, Colombia, 2016) -
Motivation and content language integrated learning: action research
(Universidad del NorteMaestría en la Enseñanza del InglesDepartamento de lenguasBarranquilla, Colombia, 2021) -
My changing identity during processes of professional development: an auto-ethnography
(Universidad del NorteMaestría en la Enseñanza del InglésInstituto de Idiomas, 2019) -
My learning as a novice teacher: an auto ethnography
(Universidad del NorteMaestría en la Enseñanza del InglésInstituto de Idiomas, 2018) -
Pre-university academic literacy: promoting 12th graders’ mastery of academic argumentative essays
(Universidad del NorteMaestría en la Enseñanza del InglesDepartamento de lenguasBarranquilla, Colombia, 2021) -
Project- based learning methodology and its implementation within an existing curriculum at a bilingual private school: a research project in the midst of the Covid19 pandemic
(Universidad del NorteMaestría en la Enseñanza del InglesDepartamento de lenguasBarranquilla, Colombia, 2023) -
Projet-based learning in reading :an exploratory study at a colombian public school
(Universidad del NorteMaestría en Enseñanza del InglésInstituto de Idiomas, 2017) -
Promoting 11th graders awareness of narrative discourse as a means to enhance listening comprehension at I.E. Técnico Industrial Pedro A. Oñoro in Baranoa-Atlántico
(Universidad del NorteMaestría en Enseñanza del InglésInstituto de Idiomas, 2017) -
Promoting citizenship competences and english language learning through task-based instruction
(Universidad del NorteMaestría en la Enseñanza del InglesDepartamento de lenguasBarranquilla, Colombia, 2014) -
Promoting Peace Education Through the Use of Narratives in two public schools of the Atlántico Department
(Universidad del NorteMaestría en la Enseñanza del InglesDepartamento de lenguasBarranquilla, Colombia, 2019) -
Promoting professional development through collaboration in a content-based instruction environment
(Universidad del NorteMaestría en la Enseñanza del InglesDepartamento de lenguasBarranquilla, Colombia, 2021) -
Proposal to improve writing skills using a wiki at CECAR Language Center
(Universidad del NorteMaestría en la Enseñanza del InglesDepartamento de lenguasBarranquilla, Colombia, 2013) -
Reading comprehension skills development through the implementation of CALL
(Universidad del NorteMaestría en la Enseñanza del InglesDepartamento de lenguasBarranquilla, Colombia, 2019) -
Relation between the teaching practices and the material used with the development of the communicative competence in higher education students
(Universidad del NorteMaestría en la Enseñanza del InglesDepartamento de lenguasBarranquilla, Colombia, 2022) -
Relationship between an english language program and student's performance in national standardized tests
(Universidad del NorteMaestría en la Enseñanza del InglesDepartamento de lenguasBarranquilla, Colombia, 2016) -
Relationship between teachers’ beliefs about reading and their teaching practice
(Universidad del NorteMaestría en la Enseñanza del InglesDepartamento de lenguasBarranquilla, Colombia, 2015)