Listar Maestría en Enseñanza del Inglés por título
Mostrando ítems 66-85 de 119
-
Pre-university academic literacy: promoting 12th graders’ mastery of academic argumentative essays
(Universidad del NorteMaestría en la Enseñanza del InglesDepartamento de lenguasBarranquilla, Colombia, 2021) -
Projet-based learning in reading :an exploratory study at a colombian public school
(Universidad del NorteMaestría en Enseñanza del InglésInstituto de Idiomas, 2017) -
Promoting 11th graders awareness of narrative discourse as a means to enhance listening comprehension at I.E. Técnico Industrial Pedro A. Oñoro in Baranoa-Atlántico
(Universidad del NorteMaestría en Enseñanza del InglésInstituto de Idiomas, 2017) -
Promoting citizenship competences and english language learning through task-based instruction
(Universidad del NorteMaestría en la Enseñanza del InglesDepartamento de lenguasBarranquilla, Colombia, 2014) -
Promoting Peace Education Through the Use of Narratives in two public schools of the Atlántico Department
(Universidad del NorteMaestría en la Enseñanza del InglesDepartamento de lenguasBarranquilla, Colombia, 2019) -
Promoting professional development through collaboration in a content-based instruction environment
(Universidad del NorteMaestría en la Enseñanza del InglesDepartamento de lenguasBarranquilla, Colombia, 2021) -
Proposal to improve writing skills using a wiki at CECAR Language Center
(Universidad del NorteMaestría en la Enseñanza del InglesDepartamento de lenguasBarranquilla, Colombia, 2013) -
Reading comprehension skills development through the implementation of CALL
(Universidad del NorteMaestría en la Enseñanza del InglesDepartamento de lenguasBarranquilla, Colombia, 2019) -
Relationship between an english language program and student's performance in national standardized tests
(Universidad del NorteMaestría en la Enseñanza del InglesDepartamento de lenguasBarranquilla, Colombia, 2016) -
Relationship between teachers’ beliefs about reading and their teaching practice
(Universidad del NorteMaestría en la Enseñanza del InglesDepartamento de lenguasBarranquilla, Colombia, 2015) -
Role of culture in learning English as a foreign language among undergraduate students
(Universidad del NorteMaestría en la Enseñanza del InglesDepartamento de lenguasBarranquilla, Colombia, 2015) -
Self-reflection to improve teacher development
(Universidad del NorteMaestría en la Enseñanza del InglesDepartamento de lenguasBarranquilla, Colombia, 2016) -
Social affective factors in online learning environments to learn English
(Universidad del NorteMaestría en la Enseñanza del InglésInstituto de Idiomas, 2018) -
A strategy based instruction for teaching listening skills to fourth graders at fisher kids bilingual school
(Universidad del NorteMaestría en la Enseñanza del InglesDepartamento de lenguasBarranquilla, Colombia, 2018) -
Student's and teacher's perceptions about the most effective motivational teaching practices in an EFL public high school context
(Universidad del NorteMaestría en la Enseñanza del InglésInstituto de Idiomas, 2019) -
Students’ beliefs towards English Language Teaching Methodology
(Universidad del NorteMaestría en la Enseñanza del InglésInstituto de Idiomas, 2018) -
Students’ perception of a blended learning environment at Universidad de La Guajira
(Universidad del NorteMaestría en la Enseñanza del InglésInstituto de Idiomas, 2018) -
Teacher Effectiveness in the EFL Classroom and its Relationships with Students Learning: a Case Study
(Universidad del NorteMaestría en la Enseñanza del InglesDepartamento de lenguasBarranquilla, Colombia, 2014) -
Teachers’ beliefs towards the teaching of EFL writing
(Universidad del NorteMaestría en la Enseñanza del InglesDepartamento de lenguasBarranquilla, Colombia, 2021) -
Teachers’ learning from teachers’ development programs: A case study
(Universidad del NorteMaestría en Enseñanza del InglésInstituto de Idiomas, 2017)