Listar Maestría en Enseñanza del Inglés por título
Mostrando ítems 11-30 de 133
-
A theme-based and genre-oriented reading course for Institución Educativa Distrital Jorge Nicolas Abello
(Universidad del NorteMaestría en la Enseñanza del InglesDepartamento de lenguasBarranquilla, Colombia, 2013) -
An Evaluation of In-Use English Teaching Materials in the Public Schools of Cartagena de Indias for the Development of Intercultural Communicative Competence (ICC)
(Universidad del NorteMaestría en la Enseñanza del InglésInstituto de Idiomas, 2019) -
Analysis of practices for teaching and evaluating reading across the curriculum at a public university in Colombia
(Universidad del NorteMaestría en la Enseñanza del InglesDepartamento de lenguasBarranquilla, Colombia, 2019) -
Analysis of the perceptions of efl teachers towards the transition to emergency remote teaching due to a pandemic: a case study in a private university in Cartagena, Colombia
(Universidad del NorteMaestría en la Enseñanza del InglesDepartamento de lenguasBarranquilla, Colombia, 2022) -
Assessing English competences in the language program at Universidad de Cartagena
(Universidad del NorteMaestría en la Enseñanza del InglesDepartamento de lenguasBarranquilla, Colombia, 2016) -
Causes that affect oral interaction development in students taking third level of english at a private university
(Universidad del NorteMaestría en la Enseñanza del InglesDepartamento de lenguasBarranquilla, Colombia, 2012) -
Challenges an English teacher faces in a special Education context
(Universidad del NorteMaestría en Enseñanza del InglésInstituto de Idiomas, 2017) -
Challenges English for Specific Purposes (ESP) teachers face in a vocational institution: a case study
(Universidad del NorteMaestría en la Enseñanza del InglésInstituto de Idiomas, 2019) -
Characteristics of the Teacher-Students’ Oral Interaction Process in the First Level Class at the English Language Institute In The Light Of the Notion of Communicative Competence
(Universidad del NorteMaestría en la Enseñanza del InglesDepartamento de lenguasBarranquilla, Colombia, 2016) -
Characteristics of whatsapp interactions of undergraduate students
(Universidad del NorteMaestría en la Enseñanza del InglesDepartamento de lenguasBarranquilla, Colombia, 2016) -
Characterizing level IV students’ use of Engagement resources in academic writing in English: an exploratory study from a systemic functional perspective
(Universidad del NorteMaestría en la Enseñanza del InglésInstituto de Idiomas, 2017) -
Clil as a strategy to fulfill mathematics content and language needs at primary levels: a case study at aspaen Gimnasio Los Corales
(Universidad del NorteMaestría en Enseñanza del InglésInstituto de Idiomas, 2016) -
Collaborative Strategic Reading: the Influence of CSR in the Reading Comprehension and Reading Motivation of Fifth Grade Students: Escuela Normal Superior la Hacienda. Barranquilla, Atlántico
(Universidad del NorteMaestría en la Enseñanza del InglesDepartamento de lenguasBarranquilla, Colombia, 2019) -
Communicative competence within the proyecto de cursos libres de idiomas extranjeros at Universidad del Atlántico
(Universidad del NorteMaestría en la Enseñanza del InglesDepartamento de lenguasBarranquilla, Colombia, 2012) -
Cultural and Intercultural Tasks in the Language Classroom to Develop Intercultural Competence in International Business Administration Learners at a Colombian University
(Universidad del NorteMaestría en la Enseñanza del InglesDepartamento de lenguasBarranquilla, Colombia, 2020) -
Design of a process and genre oriented course to improve English writing skills at the English Language Center at the University of Cordoba
(Universidad del NorteMaestría en la Enseñanza del InglesDepartamento de lenguasBarranquilla, Colombia, 2014) -
Developing oral skills through collaborative tasks in a group of pre-service english teachers
(Universidad del NorteMaestría en la Enseñanza del InglesDepartamento de lenguasBarranquilla, Colombia, 2022) -
Developing Reading Skills Through Digital Multi-Ending Stories In An Extensive Reading Program
(Universidad del NorteMaestría en la Enseñanza del InglésInstituto de Idiomas, 2018) -
Development of the Intercultural Citizenship in EFL 8th grade students
(Universidad del NorteMaestría en la Enseñanza del InglésInstituto de Idiomas, 2018) -
Discovering my teaching features and their relation with my student's learning: An autoethnography
(Universidad del NorteMaestría en la Enseñanza del InglesDepartamento de lenguasBarranquilla, Colombia, 2014)