Listar Maestría en Enseñanza del Inglés por título
Mostrando ítems 109-128 de 133
-
The Impact of Cognitive Listening Strategy Instruction Enhancing English Teachers’ Listening Comprehension
(Universidad del NorteMaestría en la Enseñanza del InglesDepartamento de lenguasBarranquilla, Colombia, 2016) -
The impact of explicit instruction on English intonation improvement in second semester pre-service teachers of a Spanish and English undergraduate program
(Universidad del NorteMaestría en la Enseñanza del InglésInstituto de Idiomas, 2019) -
The Impact of Scanning Reading Strategy in Young EFL Learners' Reading Comprehension
(Universidad del NorteMaestría en Enseñanza del InglésInstituto de Idiomas, 2017) -
The impact of the implementation of reading strategy instruction on the development of reading skills in basic level students
(Universidad del NorteMaestría en la Enseñanza del InglesDepartamento de lenguasBarranquilla, Colombia, 2016) -
The Implementation of An Adapted Model of Balanced and Critical Literacy in a Non-Bilingual Public School in Colombia
(Universidad del NorteMaestría en la Enseñanza del InglesDepartamento de lenguasBarranquilla, Colombia, 2022) -
The implementation of intercultural communication awareness in the language classroom to increase communication across cultures: a mixed method case study /
(Universidad del NorteMaestría en la Enseñanza del InglésInstituto de Idiomas, 2017) -
The Importance Of Schema In Reading Comprehension
(Universidad del NorteMaestría en la Enseñanza del InglesDepartamento de lenguasBarranquilla, Colombia, 2020) -
The influence of Genre Based Pedagogy on students’ Reading Comprehension of explanation texts in a CBI Science Class
(Universidad del NorteMaestría en Enseñanza del InglésInstituto de Idiomas, 2016) -
The Influence of Teachers' Beliefs on their CLIL Practice
(Universidad del NorteMaestría en la Enseñanza del InglesDepartamento de lenguasBarranquilla, Colombia, 2021) -
The Interaction and Oral Production Ability Using the Genre - Based Pedagogy in the English Class
(Universidad del NorteMaestría en la Enseñanza del InglesDepartamento de lenguasBarranquilla, Colombia, 2016) -
The jigsaw cooperative learning technique as a resource to enhance confidence and fluency in English oral activities of students in 10th grade at INSTEC
(Universidad del NorteInstituto de IdiomasDepartamento de Estudios en Educación, 2019) -
The relation between the implementation of learning objects and the listening skills in students of BA in Spanish and English
(Universidad del NorteMaestría en la Enseñanza del InglesDepartamento de lenguasBarranquilla, Colombia, 2014) -
The relationship between a teacher’s methodology and tenth grade students’ English learning process
(Universidad del NorteMaestría en la Enseñanza del InglesDepartamento de lenguasBarranquilla, Colombia, 2014) -
The relationship between students’ vocabulary level and the speaking ability in 8th grade courses at Colegio Nuestra Señora de Fátima
(Universidad del NorteMaestría en Enseñanza del InglésInstituto de Idiomas, 2017) -
The reluctance of participating in oral activities in the class among eighth grade students at I.E San Jose de Luruaco
(Universidad del NorteMaestría en la Enseñanza del InglesDepartamento de lenguasBarranquilla, Colombia, 2015) -
The teacher’s reflection about the teaching and learning processes as strategy to enrich the own professional practice, as well as enhance students’ learning
(Universidad del NorteMaestría en la Enseñanza del InglesDepartamento de lenguasBarranquilla, Colombia, 2014) -
The use of classroom living together agreements in the EFL classroom for the development of citizenship competences in students from a Colombian State school
(Universidad del NorteMaestría en la Enseñanza del InglesDepartamento de lenguasBarranquilla, Colombia, 2019) -
The use of cooperative learning to foster the enhancement of students' linguistic competence in essay writing in the english language undergraduate program at the university of Cordoba
(Universidad del NorteMaestría en la Enseñanza del InglésInstituto de Idiomas, 2018) -
The use of role plays to improve the oral skill of the third English level students of the hotel and tourism management program at the Universidad Del Magdalena in Santa Marta
(Universidad del NorteMaestría en la Enseñanza del InglesDepartamento de lenguasBarranquilla, Colombia, 2015) -
The Use of Visual Aids to Learn Vocabulary
(Universidad del NorteMaestría en la Enseñanza del InglesDepartamento de lenguasBarranquilla, Colombia, 2016)