• Login
    Listar Maestría en Enseñanza del Inglés por tema 
    •   DSpace Principal
    • Instituto de Idiomas
    • Maestría en Enseñanza del Inglés
    • Listar Maestría en Enseñanza del Inglés por tema
    •   DSpace Principal
    • Instituto de Idiomas
    • Maestría en Enseñanza del Inglés
    • Listar Maestría en Enseñanza del Inglés por tema
    JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

    ListarMaestría en Enseñanza del Inglés por tema "Comprensión de lectura"

    • 0-9
    • A
    • B
    • C
    • D
    • E
    • F
    • G
    • H
    • I
    • J
    • K
    • L
    • M
    • N
    • O
    • P
    • Q
    • R
    • S
    • T
    • U
    • V
    • W
    • X
    • Y
    • Z

    Ordenar por:

    Orden:

    Resultados:

    Mostrando ítems 1-6 de 6

    • título
    • fecha de publicación
    • fecha de envío
    • ascendente
    • descendente
    • 5
    • 10
    • 20
    • 40
    • 60
    • 80
    • 100
      • Collaborative Strategic Reading: the Influence of CSR in the Reading Comprehension and Reading Motivation of Fifth Grade Students: Escuela Normal Superior la Hacienda. Barranquilla, Atlántico 

        Molina Heredia, Yolibet María (Universidad del NorteMaestría en la Enseñanza del InglesDepartamento de lenguasBarranquilla, Colombia, 2019)
      • Implementation of Genre Based Approach for Studying the Reading Comprehension Process on 10th Grade Students in a Public School 

        Torres Aguilar, Luz Arleny (Universidad del NorteMaestría en la Enseñanza del InglesDepartamento de lenguasBarranquilla, Colombia, 2016)
      • Reading comprehension skills development through the implementation of CALL 

        Jiménez Rojano, Emelina Rosa; Madrid Torres, Mariam Mildreth (Universidad del NorteMaestría en la Enseñanza del InglesDepartamento de lenguasBarranquilla, Colombia, 2019)
      • Teachers’ beliefs towards the teaching of EFL writing 

        Ardila Trillos, Euranis (Universidad del NorteMaestría en la Enseñanza del InglesDepartamento de lenguasBarranquilla, Colombia, 2021)
      • The design and implementation of a reading comprehension intervention based on the Genre Based Approach (GBA) mediated by CALL 

        Barrios Barrios, Orlando Heyr (Universidad del NorteMaestría en la Enseñanza del InglésInstituto de Idiomas, 2019)
      • The influence of Genre Based Pedagogy on students’ Reading Comprehension of explanation texts in a CBI Science Class 

        Yepes Robles, Jorge Eliecer (Universidad del NorteMaestría en Enseñanza del InglésInstituto de Idiomas, 2016)

        DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
        Contacto | Sugerencias
        Theme by 
        Atmire NV
         

         

        Listar

        Todo DSpaceComunidades & ColeccionesPor fecha de publicaciónAutoresTítulosMateriasEsta colecciónPor fecha de publicaciónAutoresTítulosMaterias

        Mi cuenta

        AccederRegistro

        DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
        Contacto | Sugerencias
        Theme by 
        Atmire NV