Maestría en Enseñanza del Inglés
Envíos recientes
-
The use of classroom living together agreements in the EFL classroom for the development of citizenship competences in students from a Colombian State school
(Universidad del NorteMaestría en la Enseñanza del InglesDepartamento de lenguasBarranquilla, Colombia, 2020) -
Exploring EFL student's metacognitive strategies when coping with speaking activities in a communication class: a colombian context case study
(Universidad del NorteMaestría en la Enseñanza del InglesDepartamento de lenguasBarranquilla, Colombia, 2020) -
Challenges English for Specific Purposes (ESP) teachers face in a vocational institution: a case study
(Universidad del NorteMaestría en la Enseñanza del InglésInstituto de Idiomas, 2019) -
A genre based reading program to improve reading comprehension in 8th grade students at Institución Educativa Distrital Marie Poussepin in Barranquilla – Atlántico
(Universidad del NorteMaestría en la Enseñanza del InglésInstituto de Idiomas, 2019) -
Student's and teacher's perceptions about the most effective motivational teaching practices in an EFL public high school context
(Universidad del NorteMaestría en la Enseñanza del InglésInstituto de Idiomas, 2019) -
Teacher’s methodology as a tool to enhance communicative competence and speaking skill in 9th graders students in Santa Marta
(Universidad del NorteMaestría en la Enseñanza del InglésInstituto de Idiomas, 2019) -
Using the Duolingo APP to enhance student self-regulation :a case study of an a1 group developing self-monitoring strategy through mobile learning
(Universidad del NorteMaestría en la Enseñanza del InglésInstituto de Idiomas, 2019) -
An Evaluation of In-Use English Teaching Materials in the Public Schools of Cartagena de Indias for the Development of Intercultural Communicative Competence (ICC)
(Universidad del NorteMaestría en la Enseñanza del InglésInstituto de Idiomas, 2019) -
The impact of explicit instruction on English intonation improvement in second semester pre-service teachers of a Spanish and English undergraduate program
(Universidad del NorteMaestría en la Enseñanza del InglésInstituto de Idiomas, 2019) -
The design and implementation of a reading comprehension intervention based on the Genre Based Approach (GBA) mediated by CALL
(Universidad del NorteMaestría en la Enseñanza del InglésInstituto de Idiomas, 2019) -
The jigsaw cooperative learning technique as a resource to enhance confidence and fluency in English oral activities of students in 10th grade at INSTEC
(Universidad del NorteInstituto de IdiomasDepartamento de Estudios en Educación, 2019) -
The use of cooperative learning to foster the enhancement of students' linguistic competence in essay writing in the english language undergraduate program at the university of Cordoba
(Universidad del NorteMaestría en la Enseñanza del InglésInstituto de Idiomas, 2019) -
My changing identity during processes of professional development: an auto-ethnography
(Universidad del NorteMaestría en la Enseñanza del InglésInstituto de Idiomas, 2019) -
Development of the Intercultural Citizenship in EFL 8th grade students
(Universidad del NorteMaestría en la Enseñanza del InglésInstituto de Idiomas, 2018) -
A case study on the development of Intercultural Communicative Competence in a Finance Administration and International Business Program
(Universidad del NorteMaestría en la Enseñanza del InglésInstituto de Idiomas, 2019) -
Students’ beliefs towards English Language Teaching Methodology
(Universidad del NorteMaestría en la Enseñanza del InglésInstituto de Idiomas, 2018) -
Teaching factors that affect students’ development of reading skills in a Colombian Public University
(Universidad del NorteMaestría en la Enseñanza del InglésInstituto de Idiomas, 2018) -
Social affective factors in online learning environments to learn English
(Universidad del NorteMaestría en la Enseñanza del InglésInstituto de Idiomas, 2018) -
Exploring the communicative competence in reading and writing of lower intermediate students through the implementation of the suggested English curriculum at a rural school on the Caribbean Colombian context
(Universidad del NorteMaestría en la Enseñanza del InglésInstituto de Idiomas, 2018) -
A reading strategies-based course to improve reading comprehension in ninth graders at Institución Educativa John F. Kennedy of Soledad
(Universidad del NorteMaestría en la Enseñanza del InglésInstituto de Idiomas, 2018)