• Login
    Listar Maestría en Enseñanza del Inglés fecha de publicación 
    •   DSpace Principal
    • Instituto de Idiomas
    • Maestría en Enseñanza del Inglés
    • Listar Maestría en Enseñanza del Inglés fecha de publicación
    •   DSpace Principal
    • Instituto de Idiomas
    • Maestría en Enseñanza del Inglés
    • Listar Maestría en Enseñanza del Inglés fecha de publicación
    JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

    Listar Maestría en Enseñanza del Inglés por fecha de publicación

    Ordenar por:

    Orden:

    Resultados:

    Mostrando ítems 1-20 de 53

    • título
    • fecha de publicación
    • fecha de envío
    • ascendente
    • descendente
    • 5
    • 10
    • 20
    • 40
    • 60
    • 80
    • 100
      • Clil a strategy to fulfil mathematics content and language needs at primary levels: a case study at aspaen Gimnasio Los Corales 

        Pérez Álvarez, Diana Raquel (Universidad del NorteMaestría en Enseñanza del InglésInstituto de Idiomas, 2016)
      • The influence of Genre Based Pedagogy on students’ Reading Comprehension of explanation texts in a CBI Science Class 

        Yepes Robles, Jorge Eliecer (Universidad del NorteMaestría en Enseñanza del InglésInstituto de Idiomas, 2016)
      • Facebook and interaction among EFL students 

        Rodelo Barroso, Martha Milena (Universidad del NorteMaestría en la Enseñanza del InglésInstituto de Idiomas, 2017)
      • A Task-Based Speaking Course for 9th Grade Students at Institucion Educativa Vista Hermosa de Soledad 

        Cervantes Visbal, Jairo; Gómez Padilla, Katya (Universidad del NorteMaestría en la Enseñanza del InglésInstituto de Idiomas, 2017)
      • A Task-Based Speaking Course for Ninth Grade Students of the Institución Educativa Inobasol de Soledad 

        Montero Mercado, Erasminia Rosa (Universidad del NorteMaestría en Enseñanza del InglésInstituto de Idiomas, 2017)
      • Teachers’ learning from teachers’ development programs: A case study 

        Molina Siado, Yeisy del Milagro (Universidad del NorteMaestría en Enseñanza del InglésInstituto de Idiomas, 2017)
      • The Impact of Scanning Reading Strategy in Young EFL Learners' Reading Comprehension 

        González Meza, Jessica Marcela (Universidad del NorteMaestría en Enseñanza del InglésInstituto de Idiomas, 2017)
      • A Communicative Speaking Course for 9th Grade Secondary School Level of a Public School in Soledad, Atlántico, Colombia 2017 

        Benavides Castillo, Leonardo Fabio (Universidad del NorteMaestría en Enseñanza del InglésInstituto de Idiomas, 2017)
      • Fostering ICC in a group of pre-service teachers 

        Hanna Soto, Yamil Ricardo; Negrete Berrío, Jorge David (Universidad del NorteMaestría en Enseñanza del InglésInstituto de Idiomas, 2017)
      • Exploring oral fluency development through the use of fluency development techniques in A1 students in the context of Colombian Caribbean Outreach EFL Program 

        Barrios Acosta, Dina Julieth (Universidad del NorteMaestría en Enseñanza del InglésInstituto de Idiomas, 2017)
      • The relationship between students’ vocabulary level and the speaking ability in 8th grade courses at Colegio Nuestra Señora de Fátima 

        Arévalo Guerra, María Eugenia; Díaz Tulena, Evelyn Saray (Universidad del NorteMaestría en Enseñanza del InglésInstituto de Idiomas, 2017)
      • Teaching reading comprehension strategies through a genre oriented reading course 

        Benítez Hernández, Luz Dary; Hernández Solano, Teddy (Universidad del NorteMaestría en Enseñanza del InglésInstituto de Idiomas, 2017)
      • Text Interaction And The Effects On Eight Grade Student Efl Reading Comprehension / 

        Domínguez Gómez, Mireya Esther (Universidad del NorteMaestría en Enseñanza del InglésInstituto de Idiomas, 2017)
      • Projet-based learning in reading :an exploratory study at a colombian public school 

        D’Vera Rocha, Inés María (Universidad del NorteMaestría en Enseñanza del InglésInstituto de Idiomas, 2017)
      • How the use of Test Specifications affects test design in terms of the selection of level appropriate texts and the creation of level appropriate questions in an EFL program 

        Daniels Coneo, Viviana; Villanueva Niebles, Elkin José (Universidad del NorteMaestría en Enseñanza del InglésInstituto de Idiomas, 2017)
      • Teachers’ Perceptions of How Speaking Is Being Taught Compare to How Speaking Is Actually Taught in an Elf Class 

        Delgado Castro, Karen Lorena (Universidad del NorteMaestría en Enseñanza del InglésInstituto de Idiomas, 2017)
      • Genre based approach pedagogy to improve reading comprehension in 8th grade students at Institución Educativa Luis R. Caparroso in Soledad- Atlántico 

        Alvarino Ochoa, Yulis del Carmen; Fontalvo Pérez, Liseth María (Universidad del NorteMaestría en Enseñanza del InglésInstituto de Idiomas, 2017)
      • Challenges an English teacher faces in a special Education context 

        Quintero Antolinez, Aura María; Vellojín Otero, Zenon Enrique (Universidad del NorteMaestría en Enseñanza del InglésInstituto de Idiomas, 2017)
      • Promoting 11th graders awareness of narrative discourse as a means to enhance listening comprehension at I.E. Técnico Industrial Pedro A. Oñoro in Baranoa-Atlántico 

        Pinillos Nieto, Ivonne (Universidad del NorteMaestría en Enseñanza del InglésInstituto de Idiomas, 2017)
      • Metacognitive instruction delivered through a pre-while-post methodology for the development of listening skills in an intermediate EFL class 

        Bermúdez Puello, Edgar Alexander (Universidad del NorteMaestría en la Enseñanza del InglésInstituto de Idiomas, 2017)

        DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
        Contacto | Sugerencias
        Theme by 
        Atmire NV
         

         

        Listar

        Todo DSpaceComunidades & ColeccionesPor fecha de publicaciónAutoresTítulosMateriasEsta colecciónPor fecha de publicaciónAutoresTítulosMaterias

        Mi cuenta

        AccederRegistro

        DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
        Contacto | Sugerencias
        Theme by 
        Atmire NV