Listar Maestría en Enseñanza del Inglés por título
Mostrando ítems 1-20 de 53
-
A case study on the development of Intercultural Communicative Competence in a Finance Administration and International Business Program
(Universidad del NorteMaestría en la Enseñanza del InglésInstituto de Idiomas, 2019) -
A Communicative Speaking Course for 9th Grade Secondary School Level of a Public School in Soledad, Atlántico, Colombia 2017
(Universidad del NorteMaestría en Enseñanza del InglésInstituto de Idiomas, 2017) -
A genre based reading program to improve reading comprehension in 8th grade students at Institución Educativa Distrital Marie Poussepin in Barranquilla – Atlántico
(Universidad del NorteMaestría en la Enseñanza del InglésInstituto de Idiomas, 2019) -
A reading strategies-based course to improve reading comprehension in ninth graders at Institución Educativa John F. Kennedy of Soledad
(Universidad del NorteMaestría en la Enseñanza del InglésInstituto de Idiomas, 2018) -
A Task-Based Speaking Course for 9th Grade Students at Institucion Educativa Vista Hermosa de Soledad
(Universidad del NorteMaestría en la Enseñanza del InglésInstituto de Idiomas, 2017) -
A Task-Based Speaking Course for Ninth Grade Students of the Institución Educativa Inobasol de Soledad
(Universidad del NorteMaestría en Enseñanza del InglésInstituto de Idiomas, 2017) -
An Evaluation of In-Use English Teaching Materials in the Public Schools of Cartagena de Indias for the Development of Intercultural Communicative Competence (ICC)
(Universidad del NorteMaestría en la Enseñanza del InglésInstituto de Idiomas, 2019) -
Challenges an English teacher faces in a special Education context
(Universidad del NorteMaestría en Enseñanza del InglésInstituto de Idiomas, 2017) -
Challenges English for Specific Purposes (ESP) teachers face in a vocational institution: a case study
(Universidad del NorteMaestría en la Enseñanza del InglésInstituto de Idiomas, 2019) -
Characterizing level IV students’ use of Engagement resources in academic writing in English: an exploratory study from a systemic functional perspective
(Universidad del NorteMaestría en la Enseñanza del InglésInstituto de Idiomas, 2018) -
Clil a strategy to fulfil mathematics content and language needs at primary levels: a case study at aspaen Gimnasio Los Corales
(Universidad del NorteMaestría en Enseñanza del InglésInstituto de Idiomas, 2016) -
Developing Reading Skills Through Digital Multi-Ending Stories In An Extensive Reading Program
(Universidad del NorteMaestría en la Enseñanza del InglésInstituto de Idiomas, 2018) -
Development of the Intercultural Citizenship in EFL 8th grade students
(Universidad del NorteMaestría en la Enseñanza del InglésInstituto de Idiomas, 2018) -
Effect of the use of global simulation on an English for health sciences course
(Universidad del NorteMaestría en la Enseñanza del InglésInstituto de Idiomas, 2018) -
Enhancing the writing skill through the use of genre-based approach and online engaging tools
(Universidad del NorteMaestría en la Enseñanza del InglésInstituto de Idiomas, 2018) -
Explicit reading strategies instruction for the improvement of reading skills of 11 grade learners
(Universidad del NorteMaestría en la Enseñanza del InglésInstituto de Idiomas, 2018) -
Exploring EFL student's metacognitive strategies when coping with speaking activities in a communication class: a colombian context case study
(Universidad del NorteMaestría en la Enseñanza del InglesDepartamento de lenguasBarranquilla, Colombia, 2020) -
Exploring oral fluency development through the use of fluency development techniques in A1 students in the context of Colombian Caribbean Outreach EFL Program
(Universidad del NorteMaestría en Enseñanza del InglésInstituto de Idiomas, 2017) -
Exploring the communicative competence in reading and writing of lower intermediate students through the implementation of the suggested English curriculum at a rural school on the Caribbean Colombian context
(Universidad del NorteMaestría en la Enseñanza del InglésInstituto de Idiomas, 2018) -
Facebook and interaction among EFL students
(Universidad del NorteMaestría en la Enseñanza del InglésInstituto de Idiomas, 2017)